
Czasami dobry skutek przynosi inwazyjne traktowanie zmysłów potencjalnych odbiorców. Z takiego założenia wychodzą osoby, z które z racji swojej profesji dbają o zapewnienie jak najlepszej promocji reprezentowanej przez siebie firmy. Bezpośrednią emanacją takiej postawy są pozostawiane do dyspozycji ewentualnych klientów breloki reklamowe. Można na nich umieścić dosłownie wszystko, na co ma się ochotę, a co przy okazji może przynieść pozytywny efekt. Oczywiście bardzo słuszna jest postawa, gdy znajdują się tam treści i grafika kojarzące się jak najbardziej przyjemnie. Breloki reklamowe należą do rzeczy powszechnego użytku. Ważne więc, żeby były w miarę trwałe, tak by nie uszkodziły się po kilku dniach czy nawet miesiącach. Niech służą swoim nowym nabywcom jak najdłużej. Niech beneficjenci naszego przekazu mają z nimi styczność i sympatyczne skojarzenia. Dzięki temu czasem nawet bezwiednie są w stanie pomyśleć o reprezentowanej na breloku firmie z nutą optymizmu. A o to przecież marketingowcom chodzi.